תמיד רציתם לכתוב תוכן איכותי?

כתיבת תוכן – 5 טיפים לכתיבת תוכן איכותי

היום כבר אין ספק כמעט לאיש. יש שחקן אחד חשוב במיוחד בתחום השיווק הדיגיטלי, והוא התוכן. אנחנו צריכים לייצר אותו בכמויות לא קטנות, והוא גם צריך להיות מדויק, איכותי ומרשים מאוד. אז איך מייצרים תוכן איכותי? 5 טיפים חשובים לפניכם, גזרו ושמרו.

 

1 – תוכן איכותי הוא תוכן ממוקד

גם אם יש לכם המון מה לומר אולי עדיף שתשננו את המשפט "כל המוסיף גורע". כתיבת תוכן איכותי הוא לא תוכן ארוך ומייגע אלא דווקא זה שמצליח להיות מדויק וממוקד יותר. בחרו נקודה אחת ותנו לה את תשומת הלב הראויה לה. אל תלכו סחור סחור ואל תעמיסו במידע. אם יש לכם הרבה מה להגיד פשוט ייצרו עוד תוכן.

 

2 – עברית שפה יפה (וקשה)

כדי לייצר תוכן איכותי כדאי שתכירו את כללי הדקדוק, גם אם את הבגרות בלשון כבר סיימתם. אם אתם לא מבחינים בין זכר לנקבה, למשל, גם הקוראים שלכם לא יבחינו במסר שלכם. הם פשוט ילכו לאיבוד בין השגיאות הצורמות לעין.

 

3 – שמרו על הסדר

כשאנחנו רואים טקסט ארוך ומלל בלתי נגמר אנחנו נוטים להיבהל, ובצדק. הימנעו מהטעות הזו וחלקו את הטקסט שלכם לחלקים קטנים יותר. כתיבת תוכן איכותי הוא תוכן שמוגש לקוראים בצורה נעימה ונוחה יותר, ותוכלו לעשות זאת על ידי חלוקת המאמר לפסקות קצרות, וכן על ידי מתן כותרות משנה שיעשו קצת סדר בבלגן.

 

4 – דברו בגובה העיניים

יכול להיות שאתם מומחים גדולים בתחום שלכם אבל הלקוחות שלכם לא, אחרת הם לא היו פונים אליכם. נסו לדבר אליהם בגובה העיניים וספקו תוכן איכותי וקריא שקל וכיף לקרוא. אם תהיו פלצניים או טרחניים מדי אתם עשויים לאבד קהל יעד יקר.

 

5 – מילות חיפוש

אחד הכללים החשובים בכתיבת תוכן לצרכי קידום מתייחס לשימוש במילות מפתח (או ביטויי חיפוש) אבל כדי שתוכלו לייצר תוכן איכותי רצוי שתשתמשו במילות החיפוש באופן שקול יותר. אל תפריזו עם חזרות מיותרות ואל תחפשו דרכים לשלב ביטויים בכוח. זה יפגע ברצף הקריאה ובאיכות הטקסט.