כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים  – כך תעשו את זה נכון

ברוכים הבאים לעידן הדיגיטלי שבו חשיפת העסק תלויה, במידה רבה, בנוכחות שלנו ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. אם נהיה קצת יותר מדויקים, היא תלויה בנוכחות שלנו בגוגל ובפייסבוק, שני הכלים השיווקיים המשמעותיים ביותר במאה ה-21, או לפחות בעשור השני שלה. מאחר וזה המקום שבו אנחנו צריכים להפגין נוכחות, ומאחר והתוכן הוא שמשפיע על היכולת שלנו להיות שם באמת, לפניכם כמה טיפים למי שרוצה לבצע כתיבת מאמרים לאתרים. איתם תוכלו להתחיל לעבוד על הקידום האורגני שלכם, ועל הגדלת החשיפה.

 

1 – בחירת נושאים לכתיבה

אחת הבעיות הגדולות של בעלי עסקים שמנהלים את התוכן שלהם בעצמם היא שאין להם באמת את הזמן הדרוש כדי לעשות את זה לבד. דרך טובה להפוך את המשימה לפשוטה קצת יותר היא לתכנן מראש את רשימת הנושאים בשביל כתיבת מאמרים לאתרים. עם רשימה מסודרת תהיו יותר ממוקדים ותדעו בדיוק על מה אתם עומדים לכתוב בכל פעם. תופתעו לגלות כמה זה יהיה לכם הרבה יותר פשוט.

 

2 – מאמרים לאתרים – וללקוחות

כשאתם מתיישבים לכתוב מאמרים לאתרים רצוי שתדעו עם מי אתם מדברים. כתיבת תוכן היא לא משימה פשוטה אם אנחנו פונים לקהל יעד שלא באמת מבין אותנו. כלומר, אם הקהל שלכם הוא אימהות טריות עדיף שתמצאו את הדרך לגעת בהן, בצורך שלהן או בבעיה שאתם מציעים לפתור. מנגד, אם תפנו אליהן כפי שהייתם פונים לגבר שיצא לגמלאות, כנראה תאבדו את תשומת לבן. מאמרים לאתרים אמורים לדבר לקהל מוגדר מאוד, ולא לכל מען דבעי.

 

3 – ספרו ללקוחות סיפור

ערך ויקיפדיה יכול להיות מעניין אם מה שהלקוחות שלכם רוצים זה מידע טכני שלרוב לא יניע אותם לשום פעולה. עם זאת, סיפור ימשוך את תשומת הלב, יגביר את הסקרנות ויגרום לגולשים להתעניין בכם יותר ולהכיר את המוצרים והשירותים שלכם לעומק. כתיבת מאמרים לאתרים צריכה להיות קלילה ונעימה יותר, לספר סיפור ולהעביר את המסרים החשובים לכם בדרך קלה לעיכול ופשוטה במיוחד. כך תוכלו להניע את הגולשים לפעולה ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים. בסופו של דבר, זו המטרה שלכם.