כתיבת פוסטים בפייסבוק

כתיבת פוסטים בפייסבוק – מה זה ואיך עושים את זה?

אפשר רק להניח שאתם לא באמת צריכים היכרות עם הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם. אחרי למעלה מעשור כבר אין ספק שכולם (כמעט) נמצאים שם. בהתאם גם אין ספק שזהו אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר, וכל עסק – מקטן ועד גדול – מקפיד להפגין שם נוכחות. הבעיה היא שלא כל עסק מבין עד כמה כתיבת פוסטים בפייסבוק היא משימה מאתגרת, ועד כמה חשובה כל מילה שנבחרת. יתרה מכך, כתיבת פוסטים איננה מוגבלת רק לטקסט, אלא לשילוב המדויק בין הטקסט לבין התמונה (או סרטון הווידאו). אז איך עושים את זה נכון? איך עושים כתיבת תוכן באופן מדויק?

 

כתיבת פוסטים בפייסבוק – שלב ראשון

לפני שאתם ניגשים למשימה עצמה כדאי שתדעו עם מי אתם עומדים לדבר. במילים אחרות, זה הזמן לנתח את קהל היעד שלכם ולהבין מי הוא, איפה הוא נמצא ומה חשוב לו. לשלב הזה יש משמעות אדירה. כתיבת פוסטים בפייסבוק חייבת להתאים לאדם שנמצא מצדו השני של המסך. המילים בהן תבחרו, התמונה הנלווית או הסרטון המצורף, כל אלה צריכים למשוך את הקורא, הלא הוא הלקוח הפוטנציאלי. אם כן, לפני שאתם בוחרים כותרת גרנדיוזית כדאי שתבדקו היטב למי אתם פונים.

 

כתיבת פוסטים אטרקטיביים – איך עושים את זה?

לאחר שזיהינו את הקהל ולמדנו אותו קצת יותר לעומק, הגיע הזמן למצוא את הדרך הנכונה לדבר אליו. יכול להיות שנכון לפנות אליו בהומור, או דווקא ברצינות מוחלטת. ייתכן שהקהל שלנו יגיב טוב יותר לטקסט קצר מאוד עם ויז'ואל אטרקטיבי, ויכול להיות שדווקא פוסט ארוך ומעמיק יעשה את העבודה. כפי שאתם בוודאי מבינים, כתיבת שיווקית בפייסבוק היא תורה שלמה, שתלויה בעיקר בהצלחת השלב הקודם – שלב הפילוח. אם עשיתם אותו נכון, השלב הזה עשוי להיות פשוט. יחסית.

 

היתרון של חברת Text-il

כתיבת פוסטים לפייסבוק היא בהחלט משימה לא פשוטה, אבל עם ליווי מקצועי ועם הניסיון של חברת Text-il הכל נראה קצת יותר קל. הניסיון הרב שלנו בכתיבת פוסטים לפייסבוק הוא שמאפשר לנו לנתח ביחד איתכם את קהל המטרה, את המסר הנכון, את הדרך הטובה ביותר להעביר אותו ואת הפוסט שיעורר עניין, יסקרן את הלקוח וגם יהפוך אותו לאוהד שלכם – וללקוח משלם.