כתיבת בלוג – אילו עסקים צריכים בלוג?
הם הולכים ומתרבים סביבנו, ובכל פינה אנחנו מוצאים היום בלוגים בשלל תחומים. אם פעם הם שימשו את הכותבים החובבים שחולקים עם העולם את דעותיהם על סדרות טלוויזיה, משחקי מחשב או מופעי בידור, היום כתיבת בלוג הוא כלי שיווקי שבעלי עסקים למדו לנצל לטובתם. יש לכך לא מעט סיבות אבל העיקרית שבהן היא שמדובר בדרך יעילה מאוד לספר ללקוחות איך מוצר מסוים יוכל לשרת אותם טוב יותר, מה יכול לשדרג את חייהם ואיך יוכלו לחסוך לעצמם זמן, אנרגיות או כסף אם רק יכירו את המוצר או את השירות של העסק. עם כתיבה קולחת וזורמת, עם שפה נעימה בגובה העיניים, ובעיקר עם התייחסות ללקוח שנמצא מצדו השני של המסך, הבלוג הוא כלי עם כוח אדיר. זה גם הזמן לבדוק אם הוא מתאים לעסק שלכם.
כתיבת – בלוג שירותים בלתי מוחשיים
כתיבת בלוג מתאימה לעסקים המציעים שירותים כמו כפפה ליד. מאחר והשירות עונה על צורך כלשהוא, אישי או משפחתי, פרטי או זוגי, כך פשוט לנו יותר להגיע אל ליבו של הקורא. עסקים שמציעים הדרכות או הרצאות בנושאים שונים יכולים להיעזר בבלוג כדי לספר סיפורי הצלחה של לקוחות, להעניק כלים בסיסיים להתמודדות עם סוגיה מסוימת מעולם התוכן שלהם או לתאר את המסע שעבר בעל העסק עצמו. סוכן ביטוח יוכל לספר לקוראי הבלוג שלו אילו פוליסות ביטוח קיימות ומה החשיבות שלהן, וכך, על ידי כתיבת בלוג איכותית ונכונה, הוא מחזק את מעמדו כבעל סמכות בתחום. כשיבחר הקורא להזמין ביטוח נסיעות או פוליסת בריאות הוא יידע למי לפנות.
text-il מספקת כתיבת בלוג לעסק שמוכר מוצרים
קונדיטוריה שמוכרת מאפים, חנות בגדים המתמחה באופנת נשים וגם חנות שמתמחה בכלי עבודה, כולם יפיקו לא מעט מניהול בלוג. כתיבת בלוג לעסקים אלה היא צעד חשוב, משום שהיא מאפשרת להציג לקוראים דרכים שונות ומגוונות להיעזר במוצרים השונים ולהפיק מהם הרבה יותר. לקוחותיה של הקונדיטורית ישמחו לקבל טיפים לאירוח או לאפיית עוגה לשבת, ולקוחות חנות הבגדים ייהנו מרעיונות טובים לשילוב בין בגדים, צבעים ואביזרים שונים. כתיבת הבלוג במקרים אלה תחזק את הקשר בין הלקוח למותג, ובעיקר היא תגדיל את סיכויי הרכישה של הלקוח בעתיד הקרוב. על כן אתם מוזמנים להזמין מאיתנו שירות של כתיבת בלוג וניהולו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם ללקוחות שלכם.