כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט – איך עושים את זה נכון?

יותר ויותר עסקים מבינים שאין מנוס. אם בתחילת הדרך פרסום בשיטות כמו "חבר מביא חבר" עבדו נהדר, בשלב מסוים אנחנו צריכים לתת דחיפה קטנה להגדלת המכירות. היום גם אין ספק שהנוכחות הדיגיטלית היא החשובה מכל, ובעידן שבו אנחנו מאתרים מידע דרך הטלפון או המחשב – זה המקום שבו כל עסק חייב להיות. הבעיה היא שיש לנו גם לא מעט מתחרים ברשת, מה שמחייב אותנו להפגין יצירתיות לא מבוטלת. אנחנו צריכים ללכוד את תשומת לבו של הלקוח, לסקרן אותו ולגרום לו להבין שהמוצר או השירות שלנו זה בדיוק מה שהוא צריך. כתיבה שיווקית לאינטרנט משיגה את המטרה הזו בדיוק, ויש שלושה כללים מרכזיים לכתיבה שיווקית נכונה.

 

הכירו את הקהל שלכם

כתיבה שיווקית לאינטרנט תהיה אפקטיבית אם היא תפנה לקהל היעד שלכם. במילים אחרות, עוד לפני שהמילה הראשונה נכתבת, אתם חייבים להבין מי הקורא שלכם. זה הזמן לאפיין כמה פרטים בסיסיים כמו גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי או תחום עיסוק. אין ספק שטקסט המופנה לנשות קריירה יהיה שונה מזה שיפנה לסטודנטית הצעירה, למשל. כתיבה שיווקית לאינטרנט מחייבת אותנו להכיר את הקהל באופן מדויק ככל האפשר.

 

כל מילה חשובה

לאחר שזיהינו את הקהל יהיה לנו הרבה יותר לתקשר איתו, וזה הזמן להחליט מה הדרך הנכונה לעשות את זה. אם המוצר שלכם מציע פתרון לבעיה אפשר ואף רצוי להתחבר אליה, לעורר בקורא את הרגש או למשוך את תשומת לבו דרך הצגת הבעיה המוכרת לו כל כך. אם השירות שלכם יעזור לבעל העסק להגדיל מכירות נסו לשקף בפניו את החסמים או המכשולים שמונעים ממנו למכור טוב יותר כבר היום. כתיבה שיווקית לאינטרנט צריכה לפגוע בדיוק במטרה, ולמשוך את תשומת הלב ממקום רגשי יותר.

 

חברה המתמחה בכתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט צריכה להיות  קולחת ונעימה, כזו שקל לקורא להתחבר אליה. בעיקר היא צריכה לגרום לו לרצות לקרוא עוד, להכיר אתכם, לעקוב אחר העמוד העסקי או להיכנס לאתר האינטרנט. חברה מקצועית כמו Text-il תדע לעזור לכם בכל שלב בדרך, החל מאפיון קהל היעד, דרך תכנון הנושאים המרכזיים שעליהם תדברו ועד לרגע שבו הטקסט יהיה מוכן ומלוטש. כך תפגינו נוכחות מרשימה ברשת, והלקוחות ירצו לקרוא כל מילה שלכם.