אתרי תוכן – מה זה אומר?

אתרי תוכן והתרומה שלהם לקידום שלכם

יותר ויותר אתרים לכתיבת תוכן נפתחים בשנים האחרונות, ונדמה שהם ממשיכים להתרבות בקצב מסחרר. אם אתם מחפשים מאמרי העשרה בתחום העיסוק שלכם, או אם אתם רוצים להכיר קצת יותר לעומק תחום אחר לחלוטין, תוכלו למצוא היום אתרי תוכן נפלאים שבהם תוכן עשיר ומרתק שיעניק לכם ידע רב. אלא שכבעלי עסקים לא נתמקד היום ביתרונות של אתרים אלה לקורא הממוצע אלא דווקא למי שרוצה לחזק את המותג ולהגביר את התנועה לאתר שלו.

קישורים חיצוניים לאתר שלכם

כל מי שניסה להבין אי פעם איך עובד האלגוריתם של גוגל, זה שקובע את דירוג האתרים ואת הסדר שבו יוצגו לגולשים, בוודאי נתקל בכמה מושגים מרכזיים. כמות הכניסות לאתר, זמן שהייה ממוצע, מעבר בין דפי תוכן וקישורים פנימיים או חיצוניים – כל אלה נשמעים לא פעם. אתרי תוכן משתלבים בתוך הפאזל המורכב הזה בקלות רבה, והם עוזרים לנו להשיג את כל המטרות הללו במדויק. אם הגולשים מגיעים לאתר שלכם דרך מאמר שכתבתם ופרסמתם באתר תוכן מסוים, זהו קישור חיצוני במובן הקלאסי של המילה. זו גם דרך נהדרת להשיג תנועה לאתר. כעת, אם האתר שלכם מעוצב ומרשים, וגם מציע תוכן איכותי ומעניין, הגולשים יישארו לביקור ארוך (זמן שהייה ממוצע ארוך) וגם יעברו בין עמודי התוכן שלכם.

אתרי תוכן מחזקים את המותג

ברמה הטכנית אפשר לראות לא מעט יתרונות לאתרי התוכן, אבל יש להם עוד יתרון אחד חשוב. כשאתם מעלים כתבה מעניינת לאתר מהסוג הזה, אתם למעשה מאפשרים לקוראים להכיר אתכם קצת יותר לעומק. זוהי ההזדמנות שלכם למתג את עצמכם כמומחים בתחום העיסוק שלכם. ככל שהקוראים (או הלקוחות הפוטנציאליים) יראו בכם כאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כך יעלה הסיכוי שהם יבחרו בכם ברגע האמת. מאמרים וכתבות באתרי תוכן תמיד יספקו ערך מוסף ויעניקו לגולשים כלים חיוניים, תוך שהם מעניקים לכם פרסום מצד שני. השילוב בין תוכן איכותי לבין הגברת התנועה לאתר ושיפור הביצועים שלכם בגוגל, הוא השילוב שיבטיח לכם תוצאות עסקיות טובות הרבה יותר.